20 Ocak 2013 Pazar

kahkül mü kakül mü?

O kadar sordum ettim, herkes cesaretimi kırdı. Yok efendim, hiç olmazmış, ne alakaymış, başka işim mi yokmuş...

Yıllardır kahkül (doğru yazılışı kakülmüş!) kestirmek istiyordum. Babamın saçma nedenlerinden dolayı (kızım ergenliktesin sivilcelerin olur bak!!!) vazgeçmiştim bu sevdadan. Ancak ne kadar derine gömersem gömeyim elbet bir gün ortaya çıkacağı kesindi bu aşkın.

2-3 gündür düşünmeme rağmen, tabi beni tanıyanlar bilir, yine karar veremedim. Bugün Starbucksta neredeyse herkese sorduktan sonra: tamam kestiriyorum dedim ve oda arkadaşım Cansu'yu kaptığım gibi kuaföre gittim.

Nolduysa orda oldu zaten. Saçım uzamıştı ya -rahat durur muyum ben hiç- kakül kestireceğime saçımı kısacık kestirdim yine...

Hala yine de gidip kakül kestirsem mi diye düşünmüyor değilim.

Son olarak şunu farkettim bir kere kısa kestirirsen hep kısa istersin! (Ne de güzel bir cümle oldu.)

SEVİYORUM KISAYIIIIIIIII....

4 yorum:

  1. bende sen gıbı kararszılık sonrası kısa saç gecen ve bırdahada uzatamayanlardanım cnm sen kıs kestırdım demısn ama model nasıl sölememısın ayrıntılı bır oncesı sonrası resımlı sac yazısı ıstesem olurmu..

    YanıtlaSil
  2. Tabiki, en kısa zamanda koyuyorum fotoları =)

    YanıtlaSil
  3. merakla beklıyorum cnm belkı senın modelde örnek olur bellımı olur:)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraf gelecekmiş dediler. Merakla bekleyenlerdenim efenim.

    YanıtlaSil