21 Ocak 2013 Pazartesi

offf snn be slk:s:s

Bi de bana çenesi düşük dersiniz ha!!! Gelin de şu odadaki şahsı görün bi. Evet bahsi geçen kişi: Cansu Bektaş!

Odada olduğu zamanlar durmadan konuşuyor, uyumaya çalışırken bile Elvan Dalton'dan tutun Ben böyle değildim'e kadar bütün şarkıları sıralıyor.

Bu aralar biraz da agresif olmaya başladı. Durduk yerde bana su şişeleri fırlatıyor (Sıdıka'nın annesine özeniyor herhalde!). Popomu tokatlamaktan büyük bir zevk alıyor... Yakında ısıracak diye ödüm kopuyor. Hatta şu an ağzını burnunu kıracağım diye tehditler de savuruyor. Kim derdi ki bu masum görünümlü yüzün altından tam bir canavar olduğunu...

Gecenin bir köründe acıkıp beni de suç ortağı yapıp yemek sipariş etmesi, benimle dalga geçmesi, elinden telefonu düşürmemesi veeee ne zaman işim olsa deli gibi çenesinin düşmesi en önemli özelliklerindendir.

Arada yan odaya sinirlenip -5 dk önce olduğu gibi- geceliği ile mutfakta kim bu sigara içen diye delice gezinmesi de cabası...

O DEĞİL DE, ARKADAŞIM İÇMEYİN ŞU LANET ŞEYİ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ayyyy bi de o joleli saçları yok mu =( Ne desem bilemiyorum...

Off neyse uykumda beni ölürmeden yazıyı sonlandırayım... Ama bu sana bir gözdağı olsun Bektaş! Benimle uğraşmaya devam edersen daha beter şeylerini yayınlarım!

Mucuk

7 yorum:

  1. Sanırım yani büyük ihtimalle arkadaşını ifşa ettin. Anlattıklarına bakılırsa, bu yazdıklarını öğrendiği andan itibaren hayatın tehlikede. Bence git özür dile, bırak özgürce tokatlasın poponu. // CansuFanClup

    YanıtlaSil
  2. Sevgili CansuFanClup üyesi (!),
    POPOM ACIYOR ARKADAŞIM, sapık bu kız sapık...

    YanıtlaSil
  3. Bakalım elimizde neler var. Jöleli kafa, sigara kokan bir ağız, agresif hareketler ve ağız burun kırma potansiyeli. Hmm. Şahsen ben bu gibi durumlarda kaçmayı tercih ediyorum. Lakin birarada yaşamaya mecbur kılmışsa sizi kader...O zaman, o poponun tokatlanacağı varmış dersin ve sineye çekersin. Bundan yeni bir film serisi çıkar bence.
    Bahtsız Yavrucak Elvin

    YanıtlaSil
  4. Sigara içmez lütfen, sigara içenlere kan kusturur ki bunda ben de ona hak verebilirim. Kapalı ortamda içilmez sonuçta. Kader ağlarını örmüş sevgili Deniz =( Bir dönem daha birlikteyiz, yapacak bir şey yok...

    Sezercik bakışlarımı yolluyorum sana...

    YanıtlaSil
  5. cnm sen resmen savaş ilan etmişin aman dikkat gece vakti sen uyurken intikam almasın cnm:)

    YanıtlaSil
  6. Neler neler duyuyorum yahu! Ben böyle bir insan değilim lütfen bu yazılanları dikkate almayınız. Bu yazılanlar oda arkadaşımın abartısından başka bir şey değildir. Aah ah sonunda Elvin İlhan'ı da kaybettik. Zira oda arkadaşı yönünden bahtsız bir insancığım. Evet Elvin'in de kötü huyu bu olsa gerek. Ne yapalım... Başa gelen çekilir mi desem yoksa gülü seven dikenine katlanır mı bilemedim. (her cümle için ayrı ayrı uzunca bir cevap yazmış idim fakat tek tuşla hepsi silindi teknolojinin kötü yani işte) bu arada ben o meşhur kötü oda arkadaş Cansu Bektaş :)

    YanıtlaSil
  7. Bir şey demiyeceğim bebito. Kendini bilen bilir :P

    YanıtlaSil