29 Mayıs 2016 Pazar

24 Biterken...

Sevmedim, sevemedim ben 24'ü. Ne güzel başladı ne de güzel bitiyor. Belki güzel birkaç anım oldu ama geriye bakıp düşündüğümde beni gülümsetmek yerine daha çok üzdü. 24. yaşım beni Hamburg'dan uzaklaştırdı, içime kapanmamı sağladı ama bir şekilde o içe kapanmışlıktan da çıkmayı başarabildim, belki yaralarla ama başardım.

- 24 bana sevdiklerime bel bağlamamayı öğretti, son saatlerinde de öğretmeye devam ediyor.
- 24 bana harekete geçmem gerektiğini öğretti.
- 24 benim insanlara, onların bana verdiğinden daha çok değer verdiğimi ve onlardan da aynısını beklediğim için kırıldığımı öğretti.
- 24 bana sevginin bazen yetmediğini öğretti.
- 24 bana "ailenin" seçtiğin kişiler olduğunu öğretti.
- 24 bana benim önemli olduğumu öğretti.
- 24 bana bir yerden veya bir kişiden sıkıldıysam gitmeyi öğretti.
- 24, 21'in yanı sıra en çok ağladığım yıl oldu.

Yine de sevemedim bu yaşımı, bu sayıyı, bu seneyi...

25'ten ise korkularım var; büyümek istemiyorum, sorumluluklarımın artmasından çekiniyorum... 25 bana hayatını kur! Geleceğini hazırla diye bağırırken ben daha yüksek lisansımı bitirmeye çalışıyorum. Korkuyorum, belki başaramayacağımdan korkuyorum ideallerimi. 25'ten korkuyorum...

Beni çok iyi tanıyanlar doğum günlerinin benim için ne kadar önemli olduğunu bilirler. Ailemden böyle gördüğüm içindir belki de. 20 sene boyunca 00.00 oldu mu doğum gününü kutladığımız için belki de. Sadece benim değil ama tüm ailede olan bir "gelenekti". bizde bu. Son birkaç yılda ise bu anlamını biraz yitirdi. Bu sene ise içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. En sevdiğim insanlar yanımda yok, yakınım dediğim insanların araya mesafeler girince uzaklaştığını farkediyorum üzücü bir şekilde. Bu dediklerim enteresan bir şekilde Almanya'dakiler için geçerli. Türkiye'deki tüm arkadaşlarımla uzun seneler bile görüşmesek hiç kopmayan bir ilişkim var. Bu sene en çok onlarla olmak istedim.

Bu sene ama farklı bir şey yapacağım; şimdi saçımı kuruttuktan sonra direkt yatağa gireceğim ve telefonumu kapatacağım. Belki bu seneye giriş böyle olursa 25 daha güzel olur ve bana sadece güzel anlar getirir.

O zaman iyi geceler ve iyi ki varsınız sevgili insanlar :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder