22 Ağustos 2011 Pazartesi

İnat ettim GİDECEĞİM

Nedense evren midir nedir benim erasmusla Hamburg'a gitmemi istemiyor galiba. Ne yaparsam yapayım her şey ters gidiyor. İkinci keredir postam kayıplarda... İlk kaybolan postam sayesinde yurttaki yerimi kaybettim o da yetmedi şimdiki de kaybolursa hibem geç yatacak. Bu da benim için çok önemli bir olay, öğrenciyiz sonuçta... Ama yılmıyorum, kalacak yerim olmasa da ben Hamburg'a gideceğim...Gitmemi istemeyen arkadaşlar da bunu iyice kafalarına soksunlar daha fazla da sinirlendirmesinler beni :D
Hayatımda ilk defa bir belgeyi yedeklemeden yurtdışına gönderdim, tabiki bir terslik çıkması gerekiyordu değil mi?
Belgem kayıplarda yukarıda da yazmış olduğum gibi. PTT 4 Ağustosta Hamburg'daki erasmus bürosuna teslim edildiğini söylüyor, Hamburg'dakiler ise ellerine benimle ilgili bir belge geçmediğini iddia ediyorlar. Valla sıkıldım artık. Bu başıma gelenler pişmiş tavuğun başına bile gelmez o derece. Ama ben ne yaptım orda alacağım derslerin bir listesi elimde olduğu için Learning Agreement'ımı doldurdum imzalayıp scan halini bölümdeki hocama gönderdim, hocam sağolsun imzamın üstünden geçecek ve koordinatörümüz olan bölüm başkanımıza imzalatacak. Orada da arkadaşım devreye girip belgemi ab ofisine imzalatmaya götürecek. Esas önemli olan yer burası: AB OFİSİ ve MELİSA HOCA. O bir sorun çıkarmazsa her şey yolunda gidecek...
Ne olursa olsun kafama koydum ama ben Hamburg'a gideceğim. Kusura bakma evrenciğim bu sefer seni dinlemeyeceğim ;)
Buradan da tüm erasmusla giden arkadaşlarıma sesleniyorum: Umarım gittikten sonra bütün bu yaşamış olduğumuz sıkıntıları unutup hafızalarımızdan silinmeyecek olan muhteşem günler geçireceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder