31 Ekim 2011 Pazartesi

Veeee kasım gelir =)

Yarından itibaren kasımın 3 haftası doluyummmm =)
İlk haftası bir tanecik arkadaşım Hazal teeee Ankaralardan beni ziyarete geliyor. Aşırı heyecanlı ve sevinçli olduğumu söylememe gerek yok sanırım. Tam bir kız haftası olacak, dertleşmeler, kafa dağıtmalar (genel dağıtmalar!!!), gezmeler, tozmalar. Şimdiden cumayı iple çekiyorum her güne bir şeyler ayarlamaya çalışıyorum diyebilirim =)
İkinci haftası taaaa 3 senedir görmediğim Münih'ten arkadaşım Stefan gelecek, senelerdir farklı ülkelerde buluşma planları yaparken şaka gibi gene Almanya'da buluşuyoruz =) Bu sefer o bana Hamburg'un bilmediğim köşelerini gösterecek...
Ondan bir hafta sonra da Aachen'dan erasmus arkadaşlarım Başak ve Çişem Hamburg'a ayak basacak... Tam bir erasmus hafta sonu olacak kesinlikle, bol gezmeli ve eğlenceli. Ve ben şimdiden çoook heyecanlıyım.

Son haftam boş gelmek isteyenler varsa duyurulur :D

PS: şişme yatak alsam iyi olacak galiba. Hmm...

1 yorum:

  1. bence en güzel ay.. sari, turuncu, kirmizi, yesil yapraklar yerlerde esiyor..

    YanıtlaSil