24 Kasım 2011 Perşembe

Öyle böyle değil

Kafam nasıl karışık anlatamam. Dün en çok istediğim şeylerden biri oldu: Hibeli bir şekilde 2. dönem de Hamburg'da kalabileceğimi öğrendim. Hiç tereddüt etmeden kalktım Melisa hocaya mail attım.
Ama sonra -her şey iyi gitmez ya- gene erasmusa geldiğimdeki gibi saçma sapan olaylar oldu. Bir insanın kendine güvenememesi yüzünden ya da bana yeteri kadar değer vermemesinden dolayı ilişkimiz bitti. En sinirlendiğim ve üzüldüğüm şey burda; zaten ben geldiğimin 2. haftası bitmişti ne gerek vardı -devam ettiremeyeceksen- 2. bir şansa? İnsanların hayatı çok kolaymış gibi davranıyorlar ya yemin ederim öldüresim geliyor. Sen kalk erasmus yap, düzenini ona göre yap et... Sonra: "Üzgünüm, ben yapamıyorum, seni çok özlüyorum, sinirlerim bozuluyor." Gerçekten çok basit, her şey çocuk oyuncağı çünkü. Dün kendimi oyuncakmış gibi hissettim resmen. Elvin ben sıkıldım, Elvin seni özledim ve Elvin olmuyor. Elvin ise sadece susup tamam diyen taraf. Hayatımda bu kadar aciz olduğumu hatırlamıyorum. Ben ki herkese ağzıma geleni esirgemeden söyleyen kız, kalkıp susacak! Demek ki çok alışmışım olanlara, demek ki zaten bekliyormuşum, demek ki karşımda zaten zayıf olduğunu bildiğim biri varmış.
İçimde o kadar söylemek istediğim şey var ki... Söylesem fazla kırıcı olacağım ve sinirlerim yıpranacak yine. Söylemezsem de içime attığımdan sadece daha kötü olacağım. Şunu yazarken bile kolum uyuştu sinirden. Sadece o insan karşımda olsun istiyorum ki ağzıma gelen her şeyi söyleyebileyim.
Ama ne hali varsa görsün. Şunu biliyorum kendi kaybı...

Benim esas kafamı karıştıran konuysa 2. dönemi yapıp yapmamam. Karar veremiyorum bir türlü. Acaba sinirden mi yazdım Melisa hocaya maili diyorum. Pat diye hibeli kalabilirsin cevabı gelince neye uğradığımı şaşırdım kaldım çünkü. Kalsam mı pişman olurum, dönsem mi? Hiçbir şey bilmiyorum. Bir an önce halletmem lazım sadece evraakları. Ama demin öğrendiğime göre de erasmus bürosu 30unda kadar kapalıymış... Belki de evrakları geç gönderdim diye kalamayacağım... Kim bilir...

İlk defa böyle bir yazı yazıyorum... Sadece içimdekileri dökmek istedim o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder