7 Mart 2013 Perşembe

Bi haller bi haller

- İngilizce almaya başlayıp: Hello, my name is Elvin diyecek olmam hiç hoş değil.
- Tee Amerikalardan gelmiş olan İbo'yu göremeyecek olmam berbat ötesi.
- Çamaşır yıkayamamak berbatın da berbatının da ötesi, hele hele bütün makinaların bozuk olması tam bir &/%(/&(/)(/)(&&/%
- Sevgilileri ile yapışık ikiz gibi yaşayanlar sadece mide bulandırıcı.
- Bugün BAM'da park halinde arabası duran çocuğun arabasına pembe post-itlerle: TOP, OÇ, MK, EKİN yazılması ise jdfhjkhgfd -fena bi intikam yöntemi.
- Kilo vermek istediğim için spor yapmak zorunda olmak =(
- Jeanlerimin içine girememek =(((((((((
- Yüzüne gülüp arkadan laf söyleyen samimi olmayan insalara kocaman bir UNLIKE.
- Odada pet şişe yağmuruna maruz kalmam sadece üzücü. TEŞEKKÜRLER CANSU.
- Şu an ojelerimi çıkartmam lazım ama çok üşeniyorum mesela.
- Çamaşırları kurutmaya atmam lazım onu ise hiç ama hiç yapasım yok.
- YDS'ye çalışayım dedim çok babsit geldi hemen bıraktım. Kesin sınavda da böyle yaparım ben!
- ALES beni çok korkutuyorsun aşkım.
- Odamı toplamam lazım =(
- İngilizce çalışmam lazım DAFDSDFSF
- Yarın Özge geliyor, yuppiiiiiiiiiiiiiii ^^
- Cumartesi beni bekleyen bir sürpriz varmış, merktan çatlamak üzereyim.
- ARTIK YAZ GELSİN, LÜTFEEEN.
- Niye iki asansör aynı anda 5. kata çıkar ki? Niye yani?

See you early guys :D

2 yorum:

  1. Sevgilileri kıskanmak başka bir şey tabii...

    YanıtlaSil
  2. Sorma çok kıskanıyorum =( shgfjs

    YanıtlaSil