25 Kasım 2011 Cuma

Hayır nedir yani bu?

Şu anna-babaların: " Kızım/oğlum facebooktan bizi eklesene" tripleri ne olacak hiç bilmiyorum. Çok enteresan insanlar aslında anne ve babalar. Her şey kontrollerinde olsun isterler. En azından benimkiler. Hayır ne yapacaksın yani? "Aaaa hiç sana yakışıyor mu böyle yazmak? Bir genç kız böyle mi konuşur arkadaşlarıyla?" lafları başlamayacak mı sanki? Allah aşkına ya annesi de babası da öğretmen olan birinden (benden) bahsediyoruz burda. İmla kurallarına bile dikkat ederler kesin.
Hadi arkadaş olduk diyelim. Ne geçti eline? Yaşasın kızım facebookta arkadaşım mı diyeceksin elaleme? Sanki kalkıp size her bir olayı anlatmıyorum. Orda ne yazıyorsam zaten biliyorsun. Fotoların altına mı yorum yapacaksınız? (Allah korusun!:D)
Gerçekten bazen bu kadar teknoloji ile ilgilenen bir aileye sahip olmasaydım diyorum. Tamam çok iyi, başım sıkıştığı an arayıp telefondan bile laptopumu tamir ettirebiliyorum ama her şeyin bir sınırı vardır a dostlar! Değil mi ama?
Esas bomba da: "Bak arkadaşlardan duyuyoruz, fotolarını eklemişsin hatta 2. dönem de Hamburg'da kalacağını da yazmışsın, ee bizim haberimiz yok!" Pardonnn??!! Haberiniz olmadan nasıl burda kalabilirim acaba? Hayır anlamadığım da kimden, nerden duyuyorsunuz fotoları, iletileri...

Benim ailem ciddi anlamda ajan olmaya başladı galiba, yoksa başka bir açıklaması olamaz bunun...
Enteresan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder