26 Kasım 2011 Cumartesi

Murphy allah belanı versin tamam mı?

Şu Tommy Hilfiger'a ağzıma geleni söylemekten kendimi alıkoyamıyorum. Napayım? Bir çizme alındıktan 3 hafta sonra nasıl kendi kendine yırtılır? Yaklaşık 2 ay Tommy'nin gereksiz servisi ile uğraştım. Zaten o arada yaz geldi. Şimdi Hamburg'a getirdim ya bu sefer de fermuarı bozulmuş... Gene tamire gitti. 2 aydır yağmur yağmayan yerde sırf çizmemi verdim diye yağmur yağmaya başladı!!! Arkadaşlara sözüm var dışarı çıkamıyorum spor ayakkabılarıma kaldım diye. NE HOŞ!

Hadi onu geçtim. Geçen gün anlamıştım ama bugün iyice anladım taş devrinden kalma bir yerde yaşıyorum ben. Kiwittsmoor dedikleri yer aynı Stephan King romanlarındaki yerlere benziyor, ne bir alışveriş yeri var ne bir benzinci fln... Neyseee bu saçma yurttaki her şey de eski haliyle. Geçen fırının kulpu gevşemişti, bugün de durduk yerde fırına yapışık olan cam fırından ayrıldı! Yapışkanlığı gitmiş resmen. Kaç yıllık acaba çok merak ediyorum. Esas korktuğum şeyse gidip adamlara dersem sen yaptın deyip 500 euroluk faturayı tutarlar herhalde gözüme. Demin arkadaşımla benzinciye gittik, adam endüstri yapıştırıcısı var onu alın dedi. Bakalım , pazartesiye kaldı işimiz (pazar lanet olası Almanya'da heryer kapalı =( ). Umarım halledebiliriz =(

Az kaldı oturup kaderime ağlayacağım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder