9 Mart 2012 Cuma

Evdeki koca delik!

Çamaşır makineleri çorapların tekini yutar, bu zaten bilinen bir gerçek, değil mi? Hepimiz muzdarip değil miyiz çoraplarımızın tekinin kaybolmasından? Keşke bizim de sadece çamaşır makinesinden dolayı moralimiz bozulsaydı ama bildiğiniz gibi normal bir aile olmadığımız için başımıza olur olmaz şeyler geliyor...

Pazar günü -ben Ankara'dayken- babam ve annem dışardan eve geliyorlar elleri kolları dolu. Neyse bu hikayenin başlangıcı. Ertesi gün -ben sabahın köründe Antalya'ya gelip deliksiz bir uyku çekerken- pat diye odama babam giriyor ve gömleklerini koyduğu dolabımı açıp karıştırmaya başlarken bana da: "Elvin arabanın anahtarını gördün mü?" gibisinden saçma sapan bir soru soruyor. Allah aşkınıza benim arabanın anahtarı ile ne işim olabilir? Hayır zaten sabahın 7sinde gelmişim eve, bırak uyuyayım. Neyse evi arayıp taradıktan sonra yedek anahtarı alıp arabaya iniyor, orda ve bahçede saatlerini harcıyor ama nafile; anahtardan eser yok.

Tam 2 gün boyunca babaannem dahil olmak üzere tüm mahallede -gerçekten tüm mahallede- anahtarı aradık. Sonuç: "Şeytan aldı götürdü satamadan getirdi" demeyi çok isterdim ama Başaran'a gidip anahtarın kodunu değiştirip yeni bir anahtar siparişi verdik.

Şu an tek isteğim umarım yazın fln bir yerlerden çıkmaz da kafayı yemeyiz...

Bu arada babamın daha önce de 2 kere nüfus cüzdanını kaybettiğini belirtmiş miydim? Yok yok bizim evde kesinlikle eşyalarımızı yutan kara kocamannn bir delik var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder