16 Mart 2012 Cuma

Kıskanç bir insanım esasında

Her şeyden önce belirtmek isterim ki, gerçekten böyle bir annem olduğu için çok şanslıyım (arada bir yazılarımı okuyor da, aman ha!).

Çok çalışkan, çok bilgili-kültürlü, ve çok da GÜZEL ve ZAYIF!

İnsanın annesinin kendinden zayıf ve daha güzel olması malesef kişiyi ciddi anlamda depresyona sokabilir... Biliyorum, çünkü bunu yaşayanlardan biri de (iyi mi kötü mü bilemedim) benim.

Okumuşsunuzdur, Almanya'da hayatımda almadığım kadar kilo aldım. Antalya'ya geldiğimden beri o kiloları vermeye çalışıyorum ve gayet de başarılıyım şimdilik ama annem karşıma geçip olmayan göbeğini bana gösterip: "Off Elvin bak yaşlar ilerledikçe böyle kilo alıyorsun(!)" deyince cidden kafayı yiyorum. Hayır yani senin yanında öküz gibi kalıyorum annecim, neden bunu anlamıyorsun acaba?

Artık annem odama şunu mu giysem bunu mu giysem diye geldiğinde odadamdan çıkarıyorum resmen...

Olabilir insan annesini kıskanabilir yani, ben napayım kadın çok güzel be =(

PS: Canım anneeemmmmm, güzel anneeemmmm severim ben seni bilirsin <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder